علت بد حجابی و اقسام آن
 
 
آموزش عاشق شدن
باید بدونی چجوری عاشق شی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تو جامعه اتفاقات دردناک عجیبی دیدم از قتل تا خودکشی دیدم جونا دارن یه کلاه بزرگ سر خودشون میزارن بنام عشق و هر کسی هم یک روز دچارش میشه دیدم غم و بدبختی مردم از چار چیزه بیکاری ، خانواده ، عشق ، دین دوست دارم همه خوشبخت باشید از خدا کمک بخواهید من سعی میکنم تو این وبلاگ در باره عشق و خونواده مطالبی اموزنده قرار بدم امید وارم استفاده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
چت با من

 منشا ء و علت اين گناه بزرگ مختلف است که به بعضي از آنها ابتدا به صورت فهرست اشاره خواهد شد . 

1- نداشتن آگاهي 
2- تقليد کورکورانه 
3- کمبود رواني 
4- دوستان نامناسب و ناباب . 
5- خود باختگي وتهاجم فرهنگي 
6- باقيمانده رژيم طاغوت .
7- مخالفت با اسلام و انقلاب 
8- نبودن غيرت در بعضي از مردان
9- لقمه حرام 
10- توجه به تجملات و تشريفات 
11- حرص و طمع 
12- مسامحه و بي توجهي 
13- نداشتن ارتباط واقعي با خداوند سبحان 
 
توضیحات در ادامه مطلب


نظرات شما عزیزان:

دخو
ساعت19:11---5 آبان 1391
سلام.مطالبت فوق العاده است.واقعا به درد بخور تاثیر گذار هستن.من هم لینکت کردم.

eli ar
ساعت13:05---16 خرداد 1391
عالی بود.ممنون

سعیده
ساعت15:22---11 ارديبهشت 1391
من به حجاب اعتقادی ندارم
هیچ کدوم از دلایلی هم ک گفتی در موردم صدق نمیکنه
اما به حجب و حیا بیشتر معتقدم. چون ایران ک نبودم نتیجه شو دیدم


sonita
ساعت16:17---4 بهمن 1390
من شما رو لینک کردم و وب خودمو در وبلاگتو لینک کردم من قبلا هم با شما تبادل لینک کردم الان چون ادرس وب عوض کردیم لطفا لینک قدیمی رو که به ادرس لوکس بلاگ هستش پاک کن منظورم kimkyujong fanclub هسش

احمد
ساعت10:16---30 دی 1390
سلام وب قشنگی داری ، اگه لوگو رایگان میخوای به وب من سربزن

M.K
ساعت12:33---25 دی 1390
سلام. مسی بم سرزدی
من لینکیدمت با همو اسمی ک خواستی تونستی Uام منو بلینک
بازم ب وبم سربزن. بایh-:


arezoo
ساعت20:45---10 دی 1390
كاش آن لحظه كه تقديم تو شد هستي من ميسپردم كه مراقب باشي
جنس اين جام بلورست
پر از عشق و غرور است
مبادا كه بازيچه شود
ميشكند . . .


پیمان
ساعت23:59---9 دی 1390
salam duste aziz
man modire tajmarket hastam
nemidoonestam mamnoon ke behem gofti
ama moteasefane charei joz risk nadaram
az onjayi ke khodet varedio ostadi midooni ke tanha rahe gereftane back linke rahat az tarighe hamin tabadole linke
kheili narm afzar to sitaye kharji peida kardam ke yek dafe balaye 10000 ta back link behem midad ke kole blogfao loxblog inghadr back link nadare ama natoonestam noskhe rayegane kamelesho download va peida konam
rahi soragh dari betoonam back link afzayesh bedam ?


hadi
ساعت23:27---9 دی 1390
سلام دوست عزيز ممنون از وبلاگ خوبت تتونستي به وبلاگ ما هم سري بزن
ما معتبرترين سايتهاي درامدزا را براي شما معرفي مي كنيم
bir-sevgi.loxblog com


مهربان
ساعت12:37---8 دی 1390
هميشه برايت بهترين ها را خواسته ام
در هرشرايطي و به هر نحوي
وقتي غريبه ها اين گونه به تو ايمان دارند
چگونه مي تواني نااميد باشي
دوست من ؟
دوستم سر بزن و ردپای از مهربانیت رو برام تو وبلاگم هدیه بذار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
پیوند ها


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است